Cumartesi, Mart 06, 2010

Sakarya'da Caddelerin Numaralandırılması


Muhtemelen üniversite hayatımın geçeceği şehir, Sakarya. Ülkemize ayak uydurup sürekli gelişmekte olan bir şehir. Şehir içi otobüs hattı sayısı 15 i geçmezken, yeni otobüsler alıp, ulaşım sistemini büyük şehirlerden özenti bir tavırla değiştiren şehirde, son günlerde bir cadde sokak numaralandırma işlemi başladı. Numaralandırma işlemi karışıklık oluyor diye yapılır benim bildiğim ama el kadar şehirde ne karışıklığı oluyor ona akıl erdiremezken. Birden gözüm bizim caddeye verilen numaraya takıldı. Takılır takılmaz memleket hasretim iki katına çıktı. Bizim caddeye verilen isme bak benim memleketin plaka numarası. Yakın bir zamanda bir dilekçe ile şikayete gideceğim galiba, "naptınız siz, zaten hasret çekiyordum. Geldiniz bir de caddenin adını 16(Bursa Plaka No) koydunuz." diye. Önce otobüslerdeki kart sistemi Bursanın aynısı, şimdi de caddenin adı. Büyükşehir Belediyesinin yeni hasret arttırıcı çalışmalarını bekliyorum... :(

Hiç yorum yok: