Salı, Temmuz 12, 2011

Adağımın Getirdikleri

İşte yazmaya başlıyorum bana adağımı yerime getirmenin getirdiklerini sıkı durun. Çünkü bu yazı belki sizi geçmişte adadığınız bir adak var mı diye düşünmeye zorlayacak. Daha önce bahsettiğim gibi bir blogger sayesinde, geçmişte yaşayıp laf arasında adamış olduğum bir adak var mı diye gözden geçirdim ve bir tanesini hatırladım şimdilik. 3 senedir kötüye giden hayatımı değiştirme fırsatıydı belki de bu benim için ve ben bu adağımı hatırlar hatırlamaz yerine getirme çabasına giriştim.

Laf arasında söylediğim bir şeydi bu benim halbuki o zaman için çok önemli değildi. Eğer üniversiteyi kazanırsam Şaban ayında oruç tutacağımı söylemiştim. Orucumu tuttum ve tutmaya devam ediyorum. Oruç tutarken şunun farkına vardım gerçekten o huzurdan çok uzaklaşmışım ve benim hayatım ben o huzurdan uzaklaştığımdan beri çok kötüye gidiyor. O kadar şanssız biri olmuştum ki ama sadece şansa vuruyordum bu bütün olanları. Her Sakaryaya geldiğimde ne zaman olursa olsun yağmur yağıyor, arabalar çarpıyor, saçma saçma şeyler oluyordu hayatımda. Belki de tamamen benim negatif düşünmemle alakalı olan şeylerdi ama bu adadığım adağı yerine getirmem de önemliydi. Şimdi bu huzura geri dönüşün meyvelerini toplamaya başlamış gibiyim ve kendimi eskisinden çok daha şanslı hissediyorum. Ettiğim dualar birer birer kabul oluyor ve her şeyden önemlisi gerçekten mutlu olmak istiyor ve ne olursa olsun mutlu olabiliyorum.

Bundan önce geçen üniversite yıllarımı yani bu iki seneden bahsediyorum hayatımın bir köşesine koyup, şanssızlıktan müzdarip Un- Lucky Luke(Red Kit olarak anılmakla beraber İngilizcede Şanslı Luke manasına gelmekte.. başına gelen un eki şanssız anlamında) olduğumu düşüneceğim. Belki bu adağı yerine getirmiş olmam şans konusunda benim hayatımı değiştirmeyecek  ama ben düşünce bakımından kendimi negatif olmaktan pozitif olmaya doğru değiştirdim. Bu da bana bu adağı yerine getirmiş olmamın verdiği huzurdan kaynaklanıyor. Belki de O'nun istediklerini yaptığımdan dolayı, O da benim isteğimi yapacak bir blogger'ın dediği gibi.

Sonraları görüşmek üzere.. Optimistik olun!! :))

2 yorum:

lazanya dedi ki...

çok sevindim :) daha sonrası da güzel geçecek.

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Eğer sen o yazıyı yazmamış olsaydın, sanmıyorum ki ben böyle bir karar verebilirdim.
Optimistliğimin mimarısın!! :)
Başkalarının mutluluğuyla da mutlu olabildiğime göre artık diğerlerinin mutluluğu da önemli benim için.
Biliyorum, güzel geçecek. Geçmese de zaten ben güzel gibi değerlendireceğim. ;)