Perşembe, Temmuz 07, 2011

Anlık Duygu Yoğunluğum..

'Ah' ı büyük bir geçmişe sahibim herhalde ya da geçmişi unutulmaz bir geleceğe mi demeliyim. Aynı acıları yaşamaktan korktuğumdan, geçmişimden vazgeçemedim. Unutmayı çare olarak önüme sunanlara işlerini yapmalarını söyledim.
Aynı melankoli hava var yine ve hala içimde, hep içimden bahsettim ya sizlere artık içim dışım bir diyebilirim rahatlık ile. Artık görüntülerin neleri ifade ettiğinden bahsetmenin zamanı geldi bence. Bir erkek ona göre güzel bir kız gördüğünde ne hissetti ise, aynı duyguları hissettim bugün ben de. Çok güzel değildi gördüğüm şey ama yeterliydi benim kalbimi yerinde titretmeye.. Hemen geçmişim geldi gözümün önüne, git istemiyorum seni desem de nafile. Ona mı benzettim gördüğüm şeyi der demez, saçmalama dedi yine içimden bir ses ve yine aynı yaptırım kulaklarımda. Unut artık yeter.
Kolay değil azıcık anlayın beni de, ama bugün hissettiklerim geçmişime çok benziyordu nedense. Bugünkü biraz fazlaydı geçmişimden hem de öyle bir fazlalık vardı ki duygularımın içerisinde sanki ömrümü geçirebilirdim bu his ile. Sonra içimdeki ses açık ol dedi. Konuş artık dedi. Korkma dedi. O ne dediyse tersini yaptım ben. Çünkü onun dediğine göre silmeliydim geçmişimi yazmalıydım onu yeniden.
Böyle karışık, bir o kadar da heyecanlı duygu yoğunluğu yaşadım yine. Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: