Pazartesi, Temmuz 11, 2011

Bana Göre Kötü Haber

Kötü haber. Kursa gittim ve kursu ertelemek istediğimi söyledim. Kursun cevabı çok sert oldu ve kesinlikle hayal kırıklığına uğradım. Erteleyemezsiniz çünkü bir hafta kursa gelmişsiniz. Böyle net cevapların üstüne konuşmam ben genelde eğer gerçekten haklı olduğumu düşündüğüm bir durum olsaydı. Sade bir Türk Kahvesi alabilir miyim derdim ve otoritemi ortaya koyardım. Haklı olduğumu düşünmüyorum.

Neyse, sonuçta bütün planları altüst ettim yine. Olsun ya belki mutlu olmam için bu gereklidir deyip atıyorum bir köşeye. Ertelenseydi ne güzel tatile gidecektim oysa ki şimdi o da iptal oldu. Stajım da iptal oldu. Hadi bakalım hayırlısı. Sene içinde çok fazla çalışmam gerek ki hiç bir dersten kalmayayım. Yazın iki stajı birarada bitirebileyim.

Şimdilik bu kadar, orucumun ilk gününde olanlar şimdilik bu kadar. Şimdi kurs başlıyor ve dersteyim. Saat 20.30 da bitecek. Ondan sonra belki bir yazı daha yazabilirim.

Sizin her şer gördüğünüzde hayır, her hayır gördüğünüzde şer vardır sözüne sığınıyorum..

Hiç yorum yok: