Cuma, Temmuz 01, 2011

Beklediğim Melek..

Hissiz bir gece sessiz bir hatıra benim zihnimdeki. Kafaya şapka niyetine bile takılamayacak üzüntü dolu hikayeler hatrımda yine.
Kaçtıkça kovalanan kovalandıkça kaçan bir benliğe sahip bedenim. Acısada öldürmez diyen şarkılara inat acıttıkça ölüme daha çok yaklaşıyor sanki. Geceleri döktürdüğüm kelimeler silsilesi bu okuduğunuz.
Ne geçmişimi düşünmek isterim bundan gayrı ne geleceğimde planlar kurmak isterim ben. Geçmişin de geleceğinde ta.. Neyse.. Yine gecenin sepsessiz bir anında acılarla mutlu olan mazoşist bir ben oldum çıktım adeta kendi kendime. Her yanım mutluluk herkes pozitif olsa ben de böyle olur muydum sizce? Hep sorular hep yanıtsız yanlışsız hayatlar örnek aldığımdandır dedim de geçtim öylece.
Belki bugünün geçmişine baksam acı hatıralarımdan mutluluklar çıkarsam ufacık yine sizce ben benliğime kavuşur muyum yine? Başladım yine, neyse..
Kafa karışıklığı belki de sadece benimkisi yazılanların bir anlamı yok belki. Belki de anlam derinliği içerisinde boğulanlar çıkacak aranızdan. Belki de bu yazıyı hiç okumayanlar. Olsun.. Bu yazının okunmamışlığı da acı bir hatıra olarak canlanır belki geleceğimde. Neyse bugün geldi öbür gitti olacak yine.
Yine yanlışlar deryası bahtsızlıkların bedevisi olacağım belki de. Belki öyle bir şans meleği bulacak ki beni, şanssızlığı özleyeceğim sadece. Belki okunur belki de gelir beklediğim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

INANIN ben su an ülkemden cook uzaklarda su kisa ve anlamli yazinizin derinliklerinde boguluyorum su an... ve dilerim beklediginiz melek sizi coktan bulmustur ve belki benide bulur...

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Henüz beklediğim Melek gelmedi ve sizi duygulandırmış olmak dahi benim için ayrı bir haz meselesi.

Umarım sizi de bir melek bulur ve memleketinizi size taşır, her ne kadar sözlerle anlatmaya çalışsak da bu duygular anlatılmaz yaşanır.