Pazartesi, Temmuz 04, 2011

Endişe Sebebi

Bu mu endişelendiren seni. Hayatımı senden başka biriyle paylaşacağım düşüncesi? Üstelik üzerinden yıllar geçen bir sevgi hatta sevgi mi o bile belli değil ki.. Neyse, bahtsız kerim öylece yoluna devam etmeli. Bu bahtsızlığın da üstesinden gelmeli. Bir şekilde gelmeli.
Oysa çeşit çeşit düşüncelere boğulmuştum ben, aradığım bu demiştim. Ne fiziksel özelliğini bulundurdum göz önünde, ne de herhangi bir nedenden dolayı gözükme gözüme dedim ona. Anlamadı.. Neyse, bahtsızlık yine vurdu başıma. Ağrı yapıyor son günlerde kendisi artık. Bir ağrı kesici almanın ya da bütün geçmişi geleceğim ile birlikte unutmanın vakti geldi. Sevdim gibi oldum da geçti.
Kıskançlık mı bu? Yoksa bu bir savunma şekli mi aynı beni oluşturan spermden sonra kapanan yumurta gibi. Olabilir de olmayabilir de. Ama bildiğim ve çözdüğümü düşündüğüm bir şey varsa karşıcinste. O da ikinci bir kızın düşüncesinin bile yettiği hatta arttığı.
Unutturmayı unuttum demiyor kimse nedense.. Unutturmayı deneseydi başaracağından adım gibi emindim oysa ama neyse..

Hiç yorum yok: