Perşembe, Ağustos 04, 2011

Bugün benim doğum günüm

Hep aynı şarkı gelir aklıma doğum günümde çoğu insanın aklına geldiği gibi. Çok basit düşüncelere mi yoksa basitlikten öte karmaşık düşüncelere sahip mi olduğumu çözemediğim bir beyne sahibim bu gün. Uzun uzun cümleler kurup kurduğum cümlelerin hiç bir işe yaramamasını istiyorum. Doğum günümü kutlayan her insan mutluluğumdan bir damla alsın ve benim mutluluk gölüm çöl olsun istiyorum. Belki bu mutlu eder beni. Hep o şarkı geliyor kulaklarıma, bugün benim doğum günüm hem sarhoşum hem yastayım...

Bıkkınlık geçirdiğim insanlar, bitkinliğe sebep olan duygularım var geçmişimde. Belki de abartıyorum geçmişimi. Belki de pireyi deve yapmakta üstüme yok ama içimde yaşadığım duygu selinden arta kalan duygularımla yaşadığım hayatta, geçmişimde yaşadığım duygu yoğunluğunu sadece kalbim anlayabilir belki bedenim de hissedebilir o kadar.

Doğum günü çocuğuyum ben bugün mutsuzluktan mutlu olmaya çalışan ve acılarımı bir bütün olarak mideme gömüyorum bu akşam sahur yapmayacağım. Bugünkü orucumu acılarımın tokluğu ile tutup ruh eşimi arayıp bulmadan önce onları sıçacağım. Bundan sonra, hep başlamak istediğim şeyleri bitirmekle geçireceğim hayatımı ve nirvana'ya ulaştığımda ruh eşimi bulup onunla noktalandıracağım hayatımı. Virgülleri çok olan hayatım noktan büyük olsun İnşAllah.

Doğum günümü kutlayan ve benimle birlikte olanlara çok teşekkür ediyorum. Bana iyi ki varsın diyenlerin varlıklarına minnettarım. Yüzüm somurturken bile kalbim hep güler benim kusuruma bakmayın. Mutluluğu hakedenler mutlu olmalı sadece bence ve mutluluğu haketmediğini düşünenler bile mutlu olabilir isterlerse. Sizler benim hayatıma nokta koyamama sebebimsiniz. Yanımda olanlardan bahsediyorum. Arkamda olanlar da buna dahil olmak üzere.. Sizi Seviyorum ve bunu size söyleyip bu iki kelimeyi harcadığımı değil doğru yerde kullandığımı düşünüyorum.
İyiki varsınız, olmasaydınız hayatıma virgül koymadan nokta koymak zorunda kalabilirdim.

http://fizy.com/#s/1lt85k

Hiç yorum yok: