Perşembe, Eylül 22, 2011

Bugünden Detaylar

Buluştuğum ilkokul arkadaşımla ilgili detayları anlatmak istedim. Daha önce de anlattığım gibi bahtsızlığım burada devreye girdi tabi ve gerçekten eğlenceli bir buluşmaydı, ben eğlendim tabi de bir de bunu ona sormak lazım.

Alışveriş merkezine sadece 5 dk önce gittim yani beni 5 dk. bekletti. Bir kız için bu muhteşem bir süredir. Siz onu bekletemezsiniz ama o sizi yarım saate kadar bekletebilir normaldir. Geldiğinde aradım ve nerde olduğunu sordum ben kahve dünyasına oturmaya karar verdim dedim ama o kahve dünyasına oturmak istemediğini söyledi. Tabi hemen anladım kesin bilmiyor ki kahve dünyasında da sigara içilebiliyor. İlk gördüğümde bulanık bir görüntü vardı gözlerimde, gözlüklerim yoktu ondan herhalde.. :) Sonra görüntü netleşti tam da beklediğim gibi biri geldi. Kahve dünyasına oturduk ve dışarıda üstü açık bir yere oturduk yağmur yağacağını göre göre.. :) Sonra yağmur yağdı tabi doğal olarak başka bir yere geçtik, önce 77 yi seçmiştik sonra 69 a geçtik ve sonra oraya da yağmur geldi ve 57 ye geçtik en son 71 de karar kıldık. Oraya yağmur gelmesi için çatının yıkılması gerekiyordu. Neyse eski günleri konuştuk öyle hayattan konuştuk. Neler yaptıklarımızı anlattık birbirimize ben şanssızlığımdan bahsettim biraz, başıma gelen ufak şeyleri anlattım. Sonra annemler falan herkes bizi çıkıyor biliyor biliyor musun dedi birara, tabi açıkladım hepsine tek tek dedi. :) Konuştuk gülüştük, muhabbet daha güzel olsaydı iki sigaradan daha fazla içebilirdi herhalde. Demek ki muhabbet güzel değildi sonra kalktık leyla gibi dolaştık koca alışveriş merkezini.. Dışarıya çıktık ve yağmur dinmişti. Otobüs durağına kadar gittik ve 3 dk sonra otobüs geldi. Ben yağmur yağıp ıslanacağımın bilinciyle, o ıslanmamanın mutluluğuyla ayrıldı, teşekkür etti. Bu kadar yani sonuç tek bir şarkı ile özetlenebilir.

Buyrun, özet şarkı..   ;)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

ne mutlu sana..
günün sonunda yağmurda ıslanmakla müşerref olmuşsun..hem de o yağmur eylül yağmuru..çok şanslısın..
(osmanlı kerimesi)(:

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Şanslı mıyım? :) Islanarak ve onu gönderdikten sonra ıslanarak mı? Ben onunla ıslanmaya razıydım ama o ıslanmak istemedi.

Adsız dedi ki...

üzülme..
demek ki yağmurun altında seninle beraber ıslanmayı hak etmiyormuş..
ya da şöyle diyebiliriz..
yağmurun altında seninle ıslanması gereken kişi o değilmiş..
sabret..
emin ol bir gün kolundan çekip,seninle yağmurlara karışmak isteyen biri çıkacaktır karşına..
(OsmanlıKerimesi)

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

:) Umarım çıkar. Üzülmüyorum da sadece bu bekleyiş yakıyor kalbimi azıcık da olsa.

Dediğin gibi olur da öyle biri çıkar elbet umarım.

lazanya dedi ki...

en son 71 de karar kıldık. Oraya yağmur gelmesi için çatının yıkılması gerekiyordu

dedın beni benden aldın..


sende bir ümitle gittin o görüşmeye.. cidden iki sigara az. çok az! sinir oluyorum böyle tiplere!

Adsız dedi ki...

twitterdaki soruma cvp vermemişsin.
sükut ikrardan mıdır(:
(OsmanlıKerimesi)

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Lazanya, yok yok hala bir ümit var içimde belki o da korkuyordur aşktan düşünüyorum kendi kendime ama bakalım.

İki sigara benim de kafamı karıştırdı ama az içiyormuş öyle dedi.

Bakalım, hayırlısı..

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Osmanlı Kerimesi, cevap vermek istedim fakat doktorun verdiği ilaçlar yüzünden bir kaç gündür kendimde değilim, sivilce geçirecek diye uyku ilacı vermiş doktor günün her saatinde uyuyup uyanıyorum.

Sükut ikrardandır sözünü severim. :)