Salı, Aralık 20, 2011

Bir Dilekçe Verdim Geri Döndü de Ne Oldu?

Yine değişik şeyler oluyor, bi yerinde dur be hayat. Adamakıllı olduğun yerde kal. Evet, nazar değmesin diye açıklamadığım şeyi açıklıyorum. Perşembe günü bir mail geldi ve hochschule bremerhaven okulundan application form göndermişler. Yani erasmus değişim programı ile Almanyaya gidiyorum.

O heyecanla direk birlikte dilekçe verdiğimiz arkadaşı aradım. Olmuş dedim olmuş. Ama arkamda bırakacaklarım geldi sonra aklıma, yapacağım biriktirdiğim işler. Boşverdim hepsini biraz daha sokak ağzıyla konuşmak gerekirse siktir ettim hepsini. Yapabildiğim kadarını yapacağım tabi de olmuyorsa zorlamayacağım yani. Burdan yazmaya devam edeceğim o günlerde, henüz application formu posta ile göndermedik o yüzden bu yazıyı muhtemelen formları ve diğer zımbırtıları gönderdikten sonra yayınlarım. Birkaç arkadaşıma anneme ablama babama falan söyledim. En son ablama söyledim. Tabi birlikte kaldığımız için düşünmeden edemiyor. Garip bir şey oldu, evi mi kapatacağız ne yapacağız. Sonra benim telefon abonelikleri ne olacak. Babam kendi kafasında çözmüş mevzuuyu ama hadi bakalım hayırlısı.

Sorun yok gibi şimdilik her şey hızlı ilerliyor, bir de şu finallere konsantre olmam lazım ki yaz okuluna da gelemeyeceğim. Bari okul uzamasın. Neden böyle çetrefilli karışık bir hayatım var benim diye sormadan da edemiyorum ya neyse. Hayırlısı, her zaman dediğim gibi. Alles wird gut(All is well/Her şey güzel olacak.)

Almanya anılarımı artık part part(Almanca olan) yayınlarım. :) Özleneceksin Türkiye.. Bundan eminim.

6 yorum:

Lazanya dedi ki...

hemen veda moduna girmişsin. süper haber. yurt dışına gideceksin işte. :)

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Öyle ama gideceğim de kesin okulum uzar orda. Endişem ondan bir de arkamda bıraktıklarım olacak. :/

Lazanya dedi ki...

buradaki okul bitse de arkanda bıraktıkların olacak. o yüzden bırak gitsin :D ehhehee

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Tam aşık oluyordum ama ben, hatta oldum. Gideceğim için kıza söyleyemiyorum o ne olacak? :(

Lazanya dedi ki...

ulaşırsın bi şekilde. kızın ne diyeceğinin garantisi yok. bencil ol ve git.

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Hiç bana göre değil ama gideceğim. Eğer nasibimse geldiğimde de ilan-ı aşk edebilirim. :)