Pazar, Mart 04, 2012

Almanyadan İlk Yazı

En sonunda okulda bir klavye bulup yazmaya başladım. Daha doğrusu bir internet buldum diyelim. Evet, çoğunluğun bildiği gibi Almanya, Bremerhavendayım. Bu postu ordan yazıyorum demek için o kadar zaman geçti ki aradan sanki yıllardır burdayım gibi hissediyorum. Burası küçük bir şehir ama işinize yarayacak her şeyi bulabiliyorsunuz orası güzel. Bir de yemek yerken sıkıntı çekiyorum. İşte acaba dışarıdaki yemeklerde bir şeyler var mıdır falan diye o kadar. :)

İlk günümü anlatabilirim aslında gelmemin üzerinden henüz bir hafta geçmesine rağmen o günü hala hatırlıyorum. Umarım ömrüm boyunca da unutmayacağım. Cüneyt abi ile birlikte geldik. Kendisi Türkiye'de bir nevi komşumuz olur. Annemler ile birlikte havaalanına gittik önce sonra işte yine bahtsızlık olacak ya, 11deki uçağa 8 de gittik. :) Neyse uçağa bindik sonra indik işte. İndiğimde ilk soğuğunu yedim Berlinin. Orada bir taksici bulup taksiye bindik saat 2 civarıydı indiğimizde sonra Cüneyt abinin ofisine gittik orada bir kahve içtik sonra tren biletlerinin çıktısını aldık falan. Sonra Cüneyt abi bize köfte ısmarladı sırf meraktan istedim yani köfteyi aslında işte sonra hoptbahnohf(merkez tren istasyonu) a gittik berlindeki. :)

Artık Cüneyt abinin ayrılık vakti gelmişti. Trenleri takip etmek de bize kalmıştı. İlk önce bi tren peronuna önce 11 di galiba sonra bi tane daha falan derken iki kez aktarma yaptık. :) En son Buxtehude ye gittik. Son trene orada bindik. Güzeldi ya bayağı eğlendik. Yolculuk boyunca. Sonra işte Bremerhaven a geldik. Beni daha önceden tanıştığım biri alacaktı ama işte aptal kafam, Gizemi yalnız bıraktık. Taksiye bindirdik gönderdik kızı. Sanki bıraksak olmuyordu. Neyse işte, o ilk kazığını yemiştir taksiden ve eminim onu hayatı boyunca da unutmaz. Sonra eve gittik. Evde bulaşık makinesi var sonra ekmek kızartma makinesi sonra yumurta haşlama makinesi. Mutfağa girince anladım. Dedim ki işte burası Almanya. :) Ben de artık bir makineyim.

Şakası bir yana öyleydi yani her türlü imkan var. Sonra işte okula gittik falan. Daha sonra ayrıntılı bir şekilde okul zamanımı anlatacağım. Şimdilik bir kaç fotoğraf yolculuktan. Sonra dooğru eve. :) Hadi görüşmek üzere..