Cuma, Ekim 29, 2010

Anlık Bir Ruh Hali

   Kokusu burnumda tüten bir hüzün kapladı içimi, bunu bekliyordum dediğim. Uğruna sayısız kelimeler döktüğüm anlamlı anlamsız cümleler sarfettiğim, söyle bana "Nerdesin?". Tek soru, tek sözcük açıklar bazen her şeyi, anlam aranmaz her sözcükte ama arayan bulur daha önce de dediğim gibi.

   Bayram bugün, ama kime bayram acaba düşünmüyor değilim hani tamam bugün bayram da yarınımı da bayram mı yapsam dedim ama delirmedim. Dikkatli okumayan, cümlelerde anlam aramayan, anlamaz beni. Gerçi tam anladı dediğim de bıraktı gitti beni. Hüzünlümüyüm peki, sorun bakalım. Değilim çünkü arıyor bu can sevgilisini, sürekli arayış içinde bu can neden taşımalı bedeni? Sorgu sual çok bende, cevapları da yok değil ya, neyse..
   Kimsesiz günler geriye geldi çaresiz in sizi ayrıldı bize geldi. Öylesine gülen bir melek oluverdi, fakat türünü bir türlü belirleyemedi. Yaz kardeşim yaz, kurtuluş yazmaktadır. Her insan söz söyler de sözler uçar, yazı kalır.
Yazılarım hep böyle, adeta daldan dala konan bir kuş misali, Bu yazdıklarımın sebebi, anlık bir ruh hali.. Ama o bende kaldı git dedim, gitmedi.
Kerim Ömer ÇEVDİR

Hiç yorum yok: