Cumartesi, Ekim 16, 2010

Yazmak Üzerine..


  "İyi hoş bu kadar yazıyorsun da neden be abi?" dedi biri. Dedim dert büyük tasa büyük hem dert olmasa da dermanı veren de yazmış yazdırmamış mı?

  Konumuz yazmak üzerine... Yazarım çizerim okuyan okur gören görür. Yazdıkça rahatlarım, bazen anlatırım bazen anlarım. Tüm sıkıntılarımı dertlerimi kalemin içine yüklerim. O da kağıda yükler ağırlığını. Harfler birbirini kovalar kelimeler anlamlarını arar yazılarda. Herkese tavsiye ederim mutluluğun sırrı kalemdedir. Kişi önemli değildir. Akıl da önemli değildir. Herkes her şeyi yazabilir.

Önemli olan dertlerini kağıda dökebilmek sıkıntılarını kaleme aktarabilmektir. Şimdi ne diyorsun sen herkes yazar olursa. Her taraf kitap kaynar, hangisini daha önce okuyacağız diyeceksiniz. Okumadan yazmayın diyeceğim ben de.. :) Okumayan yazamaz, yazsa da yazdıkları okunmaz, eden bulur. Bulan bulduğuna değer verir.
  Benim yazılarım okunuyor mu? Yeterince okunmuyor, e neden? Çünkü ben yeterince okumuyorum. Elimden geldiğince okumaya ve okudukça yazmaya okutmaya devam edeceğim. Saygılar.. :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kerim çok güzel yazmışsın eline kalemine sağlık.İnşallah ileride seni bir gazetede veya bir dergide yazar olarak görürüz. sağlıcakla kal

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

İnşallah. Olacağım demekle başlar böyle şeyler her şey küçükten başlar..