Cuma, Temmuz 01, 2011

O Kız Bölüm 2

Hikayemizde ufak bir hatırlatma ile başlayayım. Malum kız önüme oturmuştu lise 2 dönemimde ve sevgilisi ile aralarında sorun vardı. Ben de burnumu soktum sorunlarına demiştim.
Öyle bir duygu oluşmuştu ki ona karşı içimde sanki ne yapsa hoş görecektim. Ne yaptığı önemli değildi sanki benim için. Önemli olan neden yaptığıydı. Bir dershaneye gidiyordu sevgilisi ile birlikte ve iki senelik süreç içerisinde psikolojik olarak yıpranmıştı hikayemizin kahramanı. İçimde oluşan büyük yardım etme isteği beni ona doğru sürükledi adeta. Sürekli midesi ağırıyordu. Kendisini kötü hissettiğinde sevgilisi yanında olmuyordu. Hatta abartıp gelip onu azarlayıp sınıfına geri dönüyordu. Ufak ufak notlarla başladım yardım etmeye. Onun karnı ağırırken, ben ona onu mutlu edecek notlarla yardım ediyordum kendimce.
Rahatsızlığını öğrendiğimde, eve gidip geniş çaplı bir araştırma yaptım hakkında. Onun iyi olması için kendi hayatımı mahvedebilirdim ki ettim de..
Sürekli mutlu olması gerekiyordu sürekli kendisini iyi hissetmesi gerekiyordu doktorun verdiği diyetlere uymadan bu hastalığı yenmesi gerekiyordu. Notlarla başlayan ufak doktor hasta ilişkimiz, bir süre sonra kendine geldi ve sevgilisinden bir şekilde ayrılması gerektiğini hissetti kahramanımız. Fakat çok uzun süre olmuştu neredeyse 3 senedir çıktığı birinden vazgeçmek, vazgeçmekten öte sevgilisini vazgeçirmek üstelik lise son döneminde iken hiç de kolay olmadı.
Sonrası hiç kolay değildi. Hem benim hem onun için ve öyle bir his yumağıydı ki içimdeki sanki onda yaşıyordum. O kadar onu yaşıyordum ki nereye gittiğini ne yaptığını ve ne hissettiğini tahmin edebiliyordum ve bu da onu etkiliyordu sanırsam. Ne olduğunu bilemediğim bir anda terk etti beni. Sevgilisinin bana zarar vermesinden korktuğunu söyledi ilk aradığımda ve son şarkımızı söyledim ona..

http://fizy.com/#s/1aj7s1

Hiç yorum yok: