Pazartesi, Temmuz 11, 2011

Kafa Karışıklığım

Gün boyunca kendi kendime bir sürü sorun oluşturuyorum. Benim tek derdim bu galiba. Bugün aklıma geldi sanki staj yapmam gerektiği. Zorunlu bir iş etüdü stajım var ve bir şirket bulup onaylattıktan sonra okula geri getirme sürem ayın 15inde doluyor. Garip ve ben bugün babamı aradım ve ingilizce kursunu bırakıp gidip staj bulayım dedim. Babamın cevabı şu her şeyi birbirine karıştırdın be oğlum geçen hafta söyleseydin ablanla hallederdik. Şimdi kursu bırakacaksın buraya geleceksin tekrar geri döneceksin sonra 2 gün sonra yine buraya geleceksin, seneye yaparsın iki stajı da ne olacak. Benim savunmam da şu, baba ya kalırsam bir dersten. Cevap beklediğim gibi "e o zaman kalmayacaksın." Tabi ya, ne kadar kolay.

Bilemedim şu an ne yapsam, ne etsem. Bugün kursa erteleme işini söylemezsem daha erteleyemem. Eğer kursu ertelemezsem hiç bir işe yaramayacak çünkü çarşamba günü tatile gideceğiz zaten iki gün ekeceğim kursu. Kararsız ve karışık bir gün daha geçireceğim anlaşıldı. Oruç tutmaya başladım ama dün bizim caminin imama sordum. Mekruh olurmuş benim orucum çünkü bu kadar zayıfken oruç tutarsam kendime zarar verebiirmişim. Neyse, bugün tutayım da.. Sonra tutmam olmazsa.

Şu karışıklığı nasıl halledeceğim konusunda hiç bir fikrim yok. Eğer kursu bırakmazsam, staj bulmak için Bursa'ya gidemeyeceğim. Eğer staj için Bursa'ya gitmezsem de, seneye hiç bir dersten kalmayacağımın garantisini vermek zorundayım. Bu garantiyi verebilir miyim bilemiyorum. Olur da kursu bırakırsam, direk Bursa'ya gideceğim. Tanıdık birinin staj ayarlaması için yanına gideceğim, formu doldurtacağım ve geriye döneceğim tekrar Sakaryaya. Tabi bu ararda yol parası olarak 40 tl harcamış olacağım ve bu çarşamba değil bir sonraki çarşamba doğru tatile.. Bir 20 tl de ordan.. Hop 60 tl boşu boşuna bu benim kursun aylık taksidinin yarısı eder. Kendi kafamı karmakarışık etmekte üstüme tanımıyorum. Orucumun mekruh olduğuna mı yanayım. Staj bulamadığıma mı yanayım. Kursu bırakamadığıma mı yanayım. Kararsız kaldım. Babamdan habersiz kursu bırakırsam babam bir daha beni kursa gönderir mi ondan da emin değilim.

Yine aynı şey. Bindik bi alamete bakalım gediyoz nereye..
Ne yapın edin kendi kafanızı karıştırmayın.

Hiç yorum yok: