Pazar, Ağustos 15, 2010

Yurdum İnsanının Şiir Sevdası..

Yaktı sessiz bir çığlık gecemi, zaman sahurdan önceydi. Kalktım da içtim yarım litre su kandırmadı yanan yüreğimi..
Şiir sevdamdan bahsedeceğim biraz bugün. Çok önceleri başlamadı ama geç de başladığı söylenemez bu sevdanın. Ne zaman ki 3 günde bir kitap okur oldum. Yazardım, şair oldum. Herkes şair bizim ülkede diyor Ahmet T. ALKAN. Haksız da değil. kime yaz desen güzel şeyler yazıyor. Yazıyor da yayınlamıyor. Ne yazsa beğeniliyor. Türk insanı abi böyle.. Yani yersen? :)
Milletimi ülkemi işte bu yüzden seviyorum. Bir gün bir yurdum insanı eline almış Nazım Hikmet'i okumaya başamış. Okumuş okumuş çok beğenmiş. Sonra, bu adam yazdı da ben neden yazamayayım olmuş. Almış kalemi eline başmış yazmaya..
Ah İstanbul, toprağın altın derler de
Asıl altınlık dilencinde,
Nazım Hikmet de yazmış da,
Asıl dert bende.. :)
Bugünden bilitibar, şiirlerimin çok güzel olanı dışında yayın yapmayacağım. Yurdum insanının bu tutkuya bir dur demesi lazım değil mi??

Hiç yorum yok: