Cuma, Mart 30, 2012

Yeni Telefon Yeni Hayat

Almanyaya geldim artık şansım dönecek derken yine başıma gelmeyen kalmadı. Gerçi artık kendi kendime kuruntu yaptığımı düşünmüyor değilim.
İlk önce benim için en korkunç olanından başlayayım. Üniversite hayatım boyunca yanımdan ayirmadigim sadece sınav zamanlarında ağırlık yapmasın diye ayırdığım bir alet olan sevgili bilgisayarımdaki bütün veriler silindi. Geri getirmek için çok uğraştık fakat olmadı. Işte bu sebepten paraya kıyıp telefon aldım. Ama öyle bir telefon ki, bilgisayarı aratmıyor.
Işte şimdi sıfırdan başlamış gibiyim hayata. Aşkım da Ege taraflarında kaldı. Evet, yakın arkadaşlarımın bildiği bir aşkım vardı, tam olarak itiraf etmesem de aşkımı ima etmiştim ve geçenlerde o kız bana başka birine âşık olduğunu söyledi.
Açıkçası çok şaşırmadım çünkü böyle şeyler benim için normaldi. Onu olduğu gibi kabullenip aşk hayatıma da sil baştan başlama kararı aldım. Bir Htc Sensation Xl aldım. Daha doğrusu şöyle oldu, benim söylemiş olduğum bir internet sitesinden ucuza bulup alan arkadaşım telefonu bana üzerine kâr koyarak sattı. Telefonum güzel ya artık sizlere daha çok yazabileceğim için mutluyum.
Nisan sonuna doğru bir gezi yapacağım gezdiğim yerlerle ilgili yorumlarımı ve fotoğrafları paylaşırım. Şimdilik bir Hamburg fotoğrafı bu yazı için yetsin. Wir schreiben nacher. TschüSs...

Hiç yorum yok: