Pazar, Nisan 01, 2012

Park Macerası

Bugün hayatımda saçma şeylerin bana nasıl keyif verdiğini bir kez daha ölçtüm. Büyük bir lunaparka gittik bir parçasının resmi aşağıda iki tane çiftle birlikte gittim. Onları kıskanmadım diyemem.
Park gerçekten çok büyük önce etrafta böyle büyük büyük yiyecek kuruyemiş satan yerler gördük sonra ben sırf zevk olsun diye atış yapmak istedim ama aldığımı kime verecektim ki?
Sonra bi çift arkadaş korkunç bir alete bindi biz de o ara o aptal vinç ile oyuncak alma oyunundan oynadık. Bi arkadaş bi tane oyuncak çekti onu kız arkadaşına verdi. Ben alamadım bi tane hem alsam da kime verecektim ki. Sonra Canan abla geldi biz bi alete bindik tuba diye bi kızla balerin diyorlar ya işte balerin gibi bisi. Fena değildi eğlenceliydi. Sonra çarpışan arabaya bindim yalnız başıma sonra arkadaşlar da bindi çift olarak. :/
Sonra benim oyunuma geldik Silah ile hedef vurma. 40 atış ben 20 tane attım 20 tane vurdum(muhtemelen kadın lanet olsun bu Türk dedi.) Sonra bi arkadaş daha attı o da vurdu hepsini. 5 kişiye 4 tane oyuncak inek verdi kadın. Ordan çıktık o salak vinçten bi tane köpek çektim. Sonra bi tane oyun daha oynadım arabalardan istedim ama bir türlü gereken sayıda kavanoz deviremedim. Kocaman bi hipotatamus verdi sonra ordan da adam. Ben içten mahzun, yüzüm güleç bir şekilde ayrıldım parktan bu oyuncakları biri için kazanmaliydim ama kimse yoktu.
Tamam şanssızım ama bu şans değil bu kader bence elbet benim de bir sevgilim olucak uğruna oyuncaklar kazandığım. Acele olsa iyi olur. :(



2 yorum:

gizemco dedi ki...

oyuncakları bende alabilirim ömer sıkıntı yok :)

Mühendis'ül Edebiyat dedi ki...

Verdim gitti o zaman ;)