Cuma, Nisan 27, 2012

Gezi Defteri Vol.2 (Viyana)

Gezimizin ikinci şehri olan viyanadan herkese merhaba. Iki buçuk saatlik otobüs yolculuğundan sonra(Wi-Fi li bir otobüs) Almanca konuşulan ve kısmi biçimde yazan yazıları anladığımız bir şehre indik.

UBahn a binip otelimize doğru yolculuğa başladık. Neyse ki bu sefer hostel yakınmış çok aranmadan bulduk. Ama bulsak ne fayda hostelde check-in saati varmış bir de adam yarı Alman olduğundan dediğim dedik. Illaki 2 de geleceksiniz diyor. Neyse bu bi bahtsizlik değil diye düşünüp eşyaları orda bıraktık ve yola çıktık. Şehri gezmeye başladık. Öncelikle rotamızı belirledik haritadan ve heykellerle dolu bir şehre adım attık. Museum Quartier diye bi müzenin yanından geçip iki ayrı müzenin bulunduğu bi yere gittik. Bundan sonra isimlerini hatirlayamadigim yerlere gittik ama hep bina heykeller falan. Gerçi Avrupadan ne bekliyorsam. Güzel ya burada bol bol vaktimiz vardı ve rahatça gezdik.
Işte kale gibi bi yere gittik sonra. Orayı da gezdikten sonra hostele geri döndük saat 3 gibi check in i yaptık. Hoop doğru odalara iki arkadaş bizden ayrı bir binada kaldı. Hostelde internet olması çok sevindirici ama bi odada(Oda denir mi bilmem çünkü üstünden kocaman havalandırma boruları geçen kiler gibi bi yer) 17 kişi falan kalıyor bi sürü ranza falan. Yerleştik işte yemek yedik doğru şehre yine. Bayağı gezdik. Büyük bir sokağa gittik. Büyük bir kilise var onu gezdik derken zaten akşam oldu. Sonra otele geldik yattık kalktık. Yine gezdik. Ya kısacası sıkılmaya başladım galiba gezmeyi sevmiyorum ben.

Ya da içim rahat değil benim aklım hep Almanyada ya nedense. Kabuslar görüyorum. Uykumda konuşuyorum falan. Yine bir boşluk hali. Niye sonunu düşünüyorum ki. Galiba sebebi bu kafamdaki karışıklığın hayatımdaki boşluğun. Şu okulu bi bitireyim de elbet bir şeylerle uğraşacağım ya belki o zaman daha dolar hayatım. Ne bileyim ya neden ben böyleyim. :(

Tamam Viyanadayım ve orta ruh halindeyim. Her şey yolunda ama ben kendim değilim.

Son olarak içimde kalan bir şey var o da bisiklet kiralamak isteyip sadece registration ın 20 € olduğunu öğrendiğimizde vazgeçmemiz. "Almanyada bir bisiklet alacağım." :)