Salı, Eylül 04, 2012

Yine Kararsızlık Yine Bir Boşluk

Ne yazıyım ki boşlukta? Kafam çok karışık aslında. Yine döktürdün diyecekler var tabi bana ama, şiir gibi yazmak istemem aslında. Neden devrik gelir düşünceler insanın aklına karıştırırsın sözcükleri işte o anda.

Saçma sapan yazılar saçma düşüncelerle aklınızı yordum bu zamana kadar ya da ben öyle düşünüyorum. Okuyan okumayan herkese teşekkürler. Sadece içimden gelenleri yazdım ben, bazen öyle yazılar yazdım ki kendim bile şaşırdım yazdıklarıma. Duygu dolu düşüncelerde boğulabileceğiniz yazılarımı saklıyorum bu blogda. Hayat var ya.. "Dümdüz" Evet evet, tam kelime bu. İşte bir kaç iş ile uğraşıyorum ama iş sonuca varırsa hak iddia edemeyeceğim işler. Bir şey yapmıyorum ki bir kaç gün yanında olmakla hak mı talep edilirmiş. Neyse, İnşallah her şey yoluna girer ve ben de hayatımın dümdüz olmasından kurtulurum yine.

Engebesiz hayat bi boka benzemiyor. Yine bir ikili var aklımda birini seçemiyorum. Elinizde iki koz varsa oyun sizindir ya hani, benim kozlar işe yaramıyor muhtemelen. O yüzden hangisini atsam diye düşünüp duruyorum. Bir türlü sonuca varamıyorum. Akışına bıraktım gitsin. Ne olacaksa olsun, şeffaf sade bir hayat yaşıyorum son günlerde. Okula gitmek zor geliyor, bazen öyle geliyor ki sanki niye gidiyorum ki okula oluyor. Düşüncelere boğuluyorum acaba okul bu sene bitecek mi? Neyse kafanız da şişti. Buraya kadar okuduysanız geyik ihtiyacımı giderdiğimi anlayabilirsiniz zaten.

Boş beleş bir insanım diyorum ya ben arada, harbi öyleyim ha.. Ama sor bana bir soru biliyorsam en kralından uygularım sana. Kimseyi beklemiyorum. Armutlar pişti çünkü, düşerse yerden alır vuruk çürük yeriz. Düşmezse çıkar ağaca alırız olgun armutu dalından. Hadi Eyvallah.

Hiç yorum yok: