Cumartesi, Aralık 31, 2011

2012'den önce bir Deneme

Değişiklik olacak 24 saat kadar sonra, ee sonra ne mi olacak? Benim hayatımda bir değişiklik olmayacak. Bu blog var ya uzun süre yaşamaz ben söyliyeyim.

Yarın yapmayı düşündüğüm bir süpriz var aşık olduğum kıza, bakalım yapabilecek miyim? Bir fotoğraf albümü düzenleyip hediye olarak vereceğim. Sonra da, gözüm senden başkasını görmüyor benim ama Almanyaya gideceğim diyeceğim. Ne diyeceğini merak etmiyor değilim ama tabi yine bahtsızlığıma denk gelip kızın yurtta olmadığı a'na denk gelmezsem ki muhtemelen böyle olacak(olsun demiyorum olmasın.)

Neyse işte, yarın kızın yurdunun önüne giderim ya da gelirse benimle birlikte bir kafeye gider orda söylerim içimden geçen anlık şeyleri işte ya bir sevgilim olur yeni yıla girerken tabi o eğlenecek o akşam gece geç saatlere kadar. Uff.. Ya da olmaz işte, ben de kitap yazarım yazar olurum. sonra imzalar veririm artık.

Hayatım karmaşık gidiyor yine. Zaten bir normal bir hayatım olmadı ki benim ilkokulda başladı karmaşa bilen bilir. Okuma yazma bilerek ilkokula gittim. Arka sırada bana hayat bilgisi kitabı yazdırdılar falan. Karışık işte.. Hiç normal bir hayatım olmadı benim. Artık normal gibi bir hayata girdim derken de, işte tam final döneminde(olacağı bu ya) aşık oldum. Hem de hayallerin en babasını kurdum aklımda. İnşallah yarın birlikte çözüm bulabiliriz. Onu bunu bilmem de.. Bildiğim bir şey var gözüm sadece onu görüyor. Bildiğin en taş kızlara bile bakmaz oldum. Umarım yarın güzel şeyler olur yani yarın diyorum da sabahtan bahsediyorum.

Saçma bir yazı olmuş olabilir ama aptal aşık sözleri bunlar affedin ne diyeyim. Son olarak, miladi yılın son gününde yazdığım son yazıda istemek isteyip te isteyemediğim şeyler var. Onlar da olsun. Herkes mutlu olsun. Lazanya'da mutlu olsun, sonra CYK da artık bir sevgili bulsun. Herkes mutlu olsun da ben olmasam da olur.

Hiç yorum yok: