Pazartesi, Ocak 30, 2012

Değişiklik

Bir değişiklik yaptım geçtiğimiz günlerde blogumda, temamı değiştirdim. Üst taraftaki resmi değiştirdim. Yeniledim azıcık, etrafı toparladım. Hayatımda da değişiklikler yaptım. Yeni yeni kararlar verdim. Azıcık bunlardan bahsedeyim size dedim.

Birinci değişiklik ilk paragrafta da söylediğim gibi blogumun teması oldu. Tema arayışlarına girdim etrafa bakındım falan en sonunda klasik sade bir tema belirledim en iyisi bu dedim. Arka planı da bloggerdan seçtim. Sitelere şöyle bir gözattım ama hiç biri aklıma yatmadı açıkçası. Sonra üst tarafta(header) benim bir resmim vardı şapkalı onu kaldırdım. Bir tane resim oluşturdum ora için. Sonra köşesine ünlü restaurantlarda olur ya, onun gibi kuruluş tarihimi yazdım. Böyle..

Asıl değişiklik hayatımda oldu, hani size ucundan köşesinden değinmiştim. Aşık oldum diye, vazgeçmeye çabalamaya karar verdim bu aşk için ben. Çünkü olmuyor ya, bir türlü yıldızlarımız barışmıyor. Zaten gideceğim diyorum. Söylemeseydim daha iyiydi diyorum. Onun için şiirler yazıyorum falan ama yok. Aslan burcunu etkilemek zor, ben kendimden biliyorum. Olmuyor yani, etkilemek için onu helikopterden çiçekler düşüreceksin sen de çiçeklerle atlayıp havada adını yazacaksın sonra düşmeden i-phone ile fotoğrafını çekip göndereceksin. İşte o zaman aşık olma yüzdesi %50 yi geçebilir. Aslan burcu abi, zor burç. Yani bunu yapsan bile napıyım yani, olmuyor deme ihtimali çok yüksek. Neyse, işte ben de baktım az zaman var zaten, bi de bir türlü etkilenmiyor hanımefendi. Dedim boşver ya.. Ne takıyorsun. Salla gitsin. İşte öyle.

Sonra yeni arayışlar içine girdim web siteleriyle falan uğraşıyorum. Sonra okuldaki öğrenci kulübüne bir bilgi işlem koordinatörü buldum benim yerime. Almanyaya gideceğim ya, kendimi alıştırıyorum. İngilizce falan çalışmaya çalışıyorum. Ama bi bok olmuyor. Ne yapacağım orda bilmiyorum. Neyse, inşallah i would like to buy a hamburger, no pig meal diyebilirim. Görüşmek üzere. Bir sonraki yazımı Bremerhaven'den yazarım. :)

Hiç yorum yok: